Sztálin vonal Ausztráliában, hogy mit lehet látni, és hogyan lehet

Végén utazási Fehéroroszország, megnéztük a katonai múzeum a szabadban néven Sztálin Line. Kezdetben nem tervezi, hogy ott sokáig, mert nem várják, hogy van egy nagy kiállítás, de hajtott a múzeum Sztálin vonal egy fél órát, mi ott maradtunk majdnem kettő.

Múzeum Sztálin vonal Fehéroroszország

A 4. napon az utunk Fehéroroszország, azt tervezte, hogy felszámolja a tisztességes kilométerre a város Lida a Szmolenszk. Útközben, hogy a menetrend látogatást Zaslavl város egy érdekes története és a történelmi és kulturális komplexum Sztálin vonal, amely nem messze Minszk, és hat kilométerre Zaslavl.
Mint korábban már írtam, mi nem egy részletes atlasz utak Fehéroroszország és a navigátor nem elkapni, így találtunk Sztálin vonal azonnal. Először megálltunk Zaslavl ahol véletlenül kapta a nyaralás a fehérorosz Written Language (a fesztivál megtalálható itt). Öröm és árubőség belovengerskih megpördült minket Natasha az izgalom vásárlás. De érintkezés volt egy ember, aki nem volt érdekelt ebben az egészben, ezért el kellett hagynia ezeket a „babskie dolgokat” formájában törölközőt, ágyneműt len, kézzel készített játékokat, és megy a far katonai múzeum.
A kiállításon voltunk képesek megvásárolni a kártyát, Minsk region, ahol a múzeum elnyerte, de ez nem akadályoz meg minket, hogy kapcsolja be a rossz irányba, és egy kicsit popetlyat. Ennek eredményeként, segítségével a helyi lakosok, mi lett rá a helyes útra, és ezen keresztül a 40 perc alatt ott voltunk.

Miután parkolás az autó kimentünk, hogy vizsgálja meg, egyenesen a pulthoz. Ott kiderült, hogy lehet kapni egy túra a komplex, és annak költségeit csak 1000 rubelt három. Szintén a box office, megtudtuk, hogy elég egy kis díjat is lő ki a pisztolyt a Maxim és páncéltörő fegyvert üres. De úgy döntöttünk, hogy elhagyja „a táplálékot.” És miközben vártuk a kulturális és oktatási programot a múzeumban Sztálin Line.

Mint egy útmutató kaptunk egy csinos, fiatal szőke nő, álcázás súlyos. A fülkében útmutatók alvó ember, egy katonai egyenruhát, fedett palást - ez biztos, a katona alszik - a szolgáltatás.

Katonák alszik szolgáltatás

Először mentünk egy kis „irányító központ”, ahol már bevezették a mai napig, hogy mi az a vonal, Sztálin.

Ma a múzeum kiterjedt, hogy csaknem 40 hektárnyi: vannak bunkerek (pillboxes) és katonai felszerelés egy speciális területen, és a légi járművek és az anti-tank erődítmények, és sokkal érdekesebb. Például a területén a múzeum van egy működő erőmű, 1938-ban épült.

Múzeum terv Sztálin vonal

Itt vándorol át a valódi háború árkok és erődítmények, hogy lőni egy igazi géppuska. Azt képzelni, milyen öröm ez a fiúk.
Az ünnepek tartanak katonai történelmi rekonstrukció, amely minden bizonnyal gyűjteni egy hatalmas számú ember.
Az első célja a kirándulás Artillery polukaponir száma 134.

Sztálin vonal Ausztráliában, hogy mit lehet látni, és hogyan lehet

A trehabrazurnom vasbeton fészek, amely helyet csak 12 ember, az már teljesen újra a helyzet azokban az években. Bevallom, mi négyen idegenvezetővel volt zsúfolt, nem tudom, hogyan 12 fő kapott helyet ott. meg kell jegyezni, a helyzet: egy könnyű géppuska, három géppuska, periszkóp nézni az ellenség (ez mellesleg akkor nézd). Az útmutató azt mondta nekünk, hogy ventillyatsionnaya szűrő-rendszer idején volt rendezve.

Vonal Sztálin Múzeum

Az út mentén, a vezető mutatott nekünk egy másik páncéltörő akadályokat. Itt vannak a páncéltörő, és a német high-tech rendszer páncéltörő akadályokat.

Sztálin vonal Ausztráliában, hogy mit lehet látni, és hogyan lehet

Helyek, ahol a múzeum található, nagyon festői.

Ennek része a túra is meglátogatott egy másik DOT№ 132.

Továbbá, a vezető vezetett bennünket, hogy a helyszínen, ahol sok a katonai felszerelések voltak kiállítva.

Sztálin vonal Ausztráliában, hogy mit lehet látni, és hogyan lehet

Ez lehet csak a területén tó, ahol a repülőgép. Ott mutatjuk a következő esetekben: SU 25, MIG-23, harci MI-24, ismert, mint a "chopper".
Meg kell jegyezni, hogy a tó, egy mesterséges tó is itt, nem volt baleset. A múzeum a hajóhíd átkelés, mert mint tudjuk, az ilyen létesítmények már nagyon gyakran használják a Nagy Honvédő Háború ,.

De kényszerít bennünket, hogy vizsgáljuk meg a másik oldalon a tó nem elég, mert még mindig volt egy módja annak, hogy Szmolenszk.
Mielőtt elhagyja a múzeum úgy döntöttünk, hogy kipróbálja magát a versenyzőket. Tapasztalt katonai fegyverek díjak, felkészíti őket, és elmondja, hogyan kell meghúzni a ravaszt. Általánosságban elmondható, hogy minden rendben. Kivéve az égetés páncéltörő ágyú.

Sztálin vonal Ausztráliában, hogy mit lehet látni, és hogyan lehet

Hogyan lehet eljutni a múzeum Sztálin vonal

Az árak és vélemények szállást Minsk

Az árak és vélemények szállást Brest